عوارض مزوتراپی

مزوتراپی: عوارض، مزایا و هزینه

عوارض مزوتراپی

مزوتراپی: عوارض، مزایا و هزینه

بوتاکس: هنوز هم درمان شماره یک خطوط اخم و پنجه کلاغی ها

 


 

هنگامی که علائم پیری در تمام صورت شما نوشته می شود ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که گزینه های غیر جراحی خود را در نظر بگیرید. در بهشت کلینیک، شما گزینه های زیادی برای معکوس کردن زمان و بازگرداندن درخشش جوان پوست دارید.

اگر بیشترین نگرانی شما این است که پا کلاغی ها چشم شما را احاطه کند یا خطوط اخم باعث پایین آمدن ابرو شما شود ، بوتاکس دقیقاً می تواند راه حل جوان سازی شما باشد.

 

چرا بوتاکس مرتباً در بالا قرار می گیرد

بوتاکس هنوز هم محبوب ترین گزینه برای رفع خطوط اخم متوسط ​​تا شدید و پای کلاغ است. همچنین این اولین و تنها درمان مورد تایید FDA برای کاهش این مسائل مربوط به سن در بزرگسالان است.

کمتر از 15 دقیقه طول می کشد تا مواد تزریقی بسیار موثر تزریق شود و می توان آن را در یک محیط اداری راحت انجام داد. برنامه درمانی شما به گونه ای تنظیم شده است که فقط آنچه را که برای رسیدن به نتایج دلخواه خود نیاز دارید ، برطرف می کند. این امر باعث می شود بدون نگرانی در مورد پرخوری ، همیشه طبیعی و سالم به نظر برسید.

بوتاکس همچنین نتایج طولانی مدت ایجاد می کند ، بنابراین می توانید تا چهار ماه دیگر از پوستی صاف و جوان تر لذت ببرید.

علم بوتاکس

پس از سالها چشمک زدن به خورشید و خندیدن با دوستانتان ، صورت شما دچار خطوط و چین و چروک هایی می شود که در اثر انقباضات مکرر عضلات اطراف صورت شما ایجاد می شود. چین و چروک های اطراف چشم ، که اغلب به عنوان پای کلاغ شناخته می شوند ، بیشتر مشخص می شوند و فرهای ابرو شما عمیق تر می شوند.

بوتاکس به گونه ای طراحی شده است که مستقیماً علت این مسائل را برطرف می کند. درمان تزریقی ساخته شده از سم بوتولینوم A ، عضلات مسئول چین و چروک و خطوط عمیق را به طور موقت فلج می کند و به آنها کمک می کند تا شل شوند. در نتیجه ، پوست شما صاف می شود و از بین رفتن خطوط ابرو ، چین و چروک های عمیق و پای کلاغ بدون آسیب رساندن به بافت اطراف ، کاهش می یابد.

درمان نه تنها موثر است ، بلکه برای اکثر افرادی که می خواهند بدون جراحی ظاهر طبیعی خود را بهبود بخشند ، ایمن است. عوارض جانبی کمی با استفاده از بوتاکس همراه است و ارائه دهنده خدمات پزشکی شما می تواند بوتاکس را برای شما مناسب کند پس از بررسی جامع تاریخچه پزشکی و سلامت فعلی شما.

 

بدون جراحی ، بدون نقاهت با بوتاکس

از مزایای بسیاری که بوتاکس ارائه می دهد ، یکی از بزرگترین آنها ممکن است اثربخشی درمان بدون نیاز به جراحی یا بهبودی باشد. ارائه دهنده خدمات شما می تواند قبل از تزریق از یک کرم بی حس کننده موضعی استفاده کند تا در تمام مراحل سریع شما را راحت نگه دارد. نیازی به برش نیست و شما می توانید بلافاصله پس از درمان بدون یک ثانیه وقت خاموش به فعالیت های معمول خود برگردید.

علاوه بر این ، شما می توانید تقریباً نتایج فوری پس از درمان انتظار داشته باشید. در عرض 48 ساعت ، می توانید از بهبود چشمگیری در چین و چروک و چین و چروک پیشانی لذت ببرید. با ادامه شل شدن عضلات ، پوست شما همچنان صاف ، خوش سیما و جوان به نظر می رسد.

اگرچه بوتاکس یک راه حل دائمی برای معکوس کردن علائم پیری نیست ، ارائه دهنده شما می تواند یک طرح درمانی سفارشی ایجاد کند ، که شامل یک جدول زمانی مناسب برای درمان های نگهداری است. این درمان های پیگیری می تواند به شما کمک کند نتایج خود را در طولانی مدت ، با خیال راحت و بدون خطرات جراحی حفظ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان شماره یک برای پنجه کلاغی ها و خط اخم ، مشاوره خود را با متخصصان بهشت کلینیک تلفنی ترتیب دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد