عوارض مزوتراپی

مزوتراپی: عوارض، مزایا و هزینه

عوارض مزوتراپی

مزوتراپی: عوارض، مزایا و هزینه

10 نکته برای یافتن بهترین دکتر بوتاکس



قبل از رزرو بوتاکس چه مواردی را باید در نظر گرفت

10 نکته برای یافتن کلینیک مناسب بوتاکس و بهترین دکتر بوتاکس


به عنوان محبوب ترین روش زیبایی در جهان ، کلینیک های بیشتری درمان های بوتاکس را در ایران ارائه می دهند. بسیاری از ما ممکن است در حال حاضر یک پزشک حرفه ای مورد علاقه را داشته باشیم ، اما برای شخصی که تازه وارد بوتاکس شده است ، تصمیم گیری برای رفتن به نظر می رسد ترسناک باشد. برای کمک به تحقیقات شما با دکتر کاظم محقق ، مالک و مدیر بهشت کلینیک  ، متخصص در اقدامات زیبایی و درمان صحبت کردیم. در اینجا نکات مهم متخصصی وجود دارد که باید قبل از رزرو بوتاکس در نظر بگیرید.


1. ابتدا تحقیق خود را انجام دهید


برای اطمینان از اینکه شما برای بوتاکس کاملاً آماده هستید ، شاید بهترین کار این باشد که با روشی که قصد انجام آن را دارید آشنا شوید - شاید فیلم های YouTube را در مورد روش ها تماشا کنید تا بدانید چه انتظاری دارید ، سپس وقتی به کلینیک مراجعه می کنید ، شناخت بهتری از آنچه ارائه می دهند داشته باشند.
این محتوا از YouTube وارد شده است. شما ممکن است بتوانید همان مطالب را در قالب دیگری پیدا کنید ، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها پیدا کنید.


2. دهان به دهان


گاهی اوقات بهتر است با دوستان ، همکاران یا حتی افراد آنلاین که روشهای مشابه بوتاکس را انجام داده اند صحبت کنید ، احتمال اینکه بتوانند به شما مشاوره قابل اعتماد و صادقانه بدهند و به شما بگویند که در چه مواردی درمان خود را انجام می دهند و آیا توصیه می کنند آنها

3- فقط تمرین کنندگان آموزش دیده را در نظر بگیرید

تزریق بوتاکس یک روش تخصصی است و باید توسط یک پزشک مجرب و آموزش دیده انجام شود. شما می خواهید در مورد کلینیک تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که کارکنان همه آموزش دیده و دارای مدارکی برای اثبات صلاحیت خود هستند.



4- مراقب کلینیک های غیر مجاز باشید

هنگام یافتن کلینیک ، بهتر است اطمینان حاصل کنید که آنها یک کلینیک پزشکی و زیبایی هستند. در سال های اخیر بسیاری از کلینیک های غیر پزشکی مانند آرایشگاه ها و سالن های زیبایی شروع به ارائه بوتاکس کرده اند ، با این حال اکثر این مکان ها از تجهیزات مجهزی برخوردار هستند و محیط مناسبی برای انجام اقدامات جراحی نیستند. بله ، آنها ممکن است روش کسری از هزینه را ارائه دهند ، اما شما ممکن است در نهایت کار بوتچ انجام دهید و این واقعا ارزش پس انداز را ندارد.

5- به کلینیک های تخصصی مراجعه کنید


به دنبال کلینیک ها و پزشکانی باشید که تمرکز اصلی آنها بوتاکس و سایر روش های زیبایی است ، اگر کلینیک پرکننده های درما را نیز ارائه می دهد ، این یک نشانه قوی است که کلینیک در این زمینه خدمات آرایشی تخصص دارد.


6. پزشک خود را بررسی کنید


بررسی کنید که این پزشک در سازمان تنظیم مقررات مربوطه خود ثبت نام کرده باشد ، که در ایران سایت نظام پزشکی خواهد بود.


7. مطمئن شوید که پوشیده شده اید

برای اطمینان از اینکه اگر مشکلی پیش آمده باشد از شما محافظت می شود ، باید بررسی کنید که پزشک از پوشش بیمه ای مناسبی برخوردار باشد.


8- مشاوره داشته باشید


برخی از کلینیک های قابل اطمینان همیشه مشاوره های قبلی را با هزینه اضافی به مشتریانی ارائه می دهند که تازه کارها را انجام می دهند و می خواهند قبل از انجام این عمل دانش بیشتری کسب کنند. یک روش خوب به شما امکان می دهد پیش از این محل کلینیک را بررسی کنید ، این همچنین فرصتی عالی برای پرسیدن هرگونه سوال از پزشک و اطلاع از هرگونه نگرانی شما است.


9. بررسی ها را بخوانید


پس از مشورت ، بهتر است به بررسی کلینیک و همچنین مارک های تزریقی استفاده شده بپردازید. گاهی اوقات یک بررسی بد می تواند تصمیم شما را تحت تأثیر قرار دهد و ممکن است به شما کمک کند تا از یک گلوله طفره بروید.


10. اطمینان حاصل کنید که آنها خدمات پیگیری دارند


ممکن است بخواهید اطمینان حاصل کنید که کلینیکی که انتخاب می کنید خدمات پیگیری را ارائه می دهد نه اینکه شما را در تاریکی بعد از عمل رها کند. اگر برای اولین بار بوتاکس مصرف می کنید ، می خواهید مطمئن شوید که نتیجه درستی گرفته اید و پزشکی که این روش را انجام داده در دسترس است تا در مورد درمان بیشتر بحث کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد